.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد:
وجود 100هزار مازندرانی فاقد بیمه

به گزارش شمال نیوز از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند طی مصاحبه با رادیو مازندران با اعلام مطلب فوق اعلام کرد : مهمترین اولویت و هدف اصلی طرح بیمه همگانی و اجباری رایگان ، پوشش بیمه درمان تمامی هموطنان عزیز می باشد که می توانند به صورت رایگان دفترچه بیمه سلامت دریافت نمایند .

 وی همچنین افزود : تمامی افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سایت www.bimesalamat.ir    ثبت نام خود را انجام داده و پس از بررسی های لازم و تشخیص عدم پوشش بیمه درمان ایشان ، دفترچه بیمه سلامت با اطلاع قبلی از طریق نمایندگی های بیمه سلامت و یا دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان تحویل می گردد .

  دکتر ظفرمند همچنین نحوه استفاده و دریافت خدمات توسط این دفترچه را مانند سایر فترچه های بیمه سلامت در صندوق های مختلف بیمه ای برشمرد و افزود : تنها فرق این دفتر چه با سایر دفترچه های صندوق های مختلف بیمه سلامت این است که هیچ گونه وجهی بابت دریافت آن پرداخت نمی شود  و اعتبار آن از محل هدفمندی یارانه ها تامین خواهد شد .

وی همچنین اعلام کرد : با بررسی های به عمل آمده برآورد می شود حداقل بیش از یکصد هزار نفر از افراد فاقد پوشش بیمه درمان در استان وجود داشته باشند .
 وی در پایان یادآور شد فعلاً هیچ محدودیت زمانی برای ثبت نام و دریافت دفترچه در این طرح مشخص نشده و این طرح از اول اردیبهشت ماه آغاز و تا پوشش کامل تمامی هموطنان عزیز ادامه خواهد داشت . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.